کلینیک لیزر رها

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر رها

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عوارض لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر مو با گرم شدن ریشه مو سبب می شود تا آنها از بین روند در صورتی که نکته مهم است است که آیا این گرمایی که جذب می شوند می توانند سوختگی را ایجاد کند یا برای پوست مضر باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مقدار عوارض متناسب با رنگ پوست مختلف می باشد.در افرادی که پوست خیلی سفیدی داشته اند مقدار جذب نور به واسطه رنگدانه های پوستی به شدت پایین می باشد و تفریبا در این موارد خطر سوختگی پوستی نداشته این اما در افرادی که رنگ پوستی متوسط دارند که بیشتر ایرانی ها شامل این گزینه می باشند احتمال خطر سوختگی داشته ایم . در افرادی که کاملا سیاه پوست هستند 100 درصد سوختگی ایجاد می شود .

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

اما اگر این کار به واسطه تیم پزشکی با تجربه و ماهر صورت نگیزد سبب می شود که بیماران خطرهای جدی در کمینشان باشد مثلا در برخی از قسمت های بدن مانند کشاله ران ، زیر بغل و قسمت های تناسلی به صورت معمول بیشتر از قسمت های بدن تیره می باشد که این موضوع سبب می شود درمانگر به آن توجه نماید و یا اینکه فرد از داروی ویژه ی استفاده می نماید که می تواند لیزر برای آن بسیار خطرآفرین باشد مانند مصرف کورتون ها یا داروهای آکنه و ضدجوش .

برای اینکه انجام لیزر برای بیماران خطر پایین تری را داشته باشد ، روز به روز از نظر تکنولوژی دستگاه ها پیشرفت های زیادی می نمایند و به بازار عرضه می شوند .

یکی از جدیدترین ویژگی های که دستگاه های نسل جدید می باشد خنک کنندگی بسیار قوی آنها می باشد که موجب می شود پوست خنک تر شود و پوست سوخته نشود .

علاوه بر اینها سبب می شود تا پوست دقیقا خنک شود و احساسی دردی که از محل لیزر ناشی می شود به شدن پایین بیاد و انجام دادن یک زمان طولانی درمان لیزر موهای زائد برای افراد فوق العاده راحت و قابل تحمل گردد .

البته شاید شنیده باشید که افرادی که لیزر را انجام داده اند سوزش یا احساس درد یا سوختگی را در نواحی مختلف داشته اند و همچنین هیچ نتیجه ی خوبی از آن نگرفته اند و از ادامه آن منصرف شده اند و به دیگران نیز توصیه می کنند که این روش را انجام ندهند.

کلینیک لیزر و زیبایی رها

کلینیک لیزر رها با استفاده از کادر مجرب پزشکی و با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا اقدام به ارائه خدمات زیبایی به شما عزیزان نموده است.برخی از خدمات ما عبارتند از:

لیزر موهای زائد ، پاکسازی پوست ، جوانسازی پوست

برای مشاوره و تعیین وقت می توانید با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :02126701969

ساعت کار مرکز: هر روز ساعت 10 تا 19 ( غیر از تعطیلات رسمی )

.


لینک های مرتبط : لیزر موهای زائد بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ، لیزر موهای زائد صورت ، لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ، لیزر موهای زائد صورت ، لیزر موهای زائد زیر بغل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی