کلینیک لیزر رها

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر رها

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر و زیبایی رها عرضه کننده خدمات لیزر موهای زائد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نکاتی که قبل از شروع لیزر موهای زائد باید بدانید

اطلاعات مفیدی در رابطه با نکاتی که قبل از شروع لیزر موهای زائد باید بدانید در این مقاله به صورت اجمالی به آن ها اشاره شده است ، با کلینیک لیزر موهای زائد رها همراه باشید…

نکاتی که قبل از شروع لیزر موهای زائد

نکاتی که قبل از شروع لیزر موهای زائد باید بدانید

نکاتی که قبل از شروع لیزر موهای زائد باید بدانید

1) از 6 هفته قبل از شروع جلسات لیزر درمانی از انجام اپیلاسون و کندن موها خوداری کنید . بهتر هیچ یک از روشهای از بین بردن موهای زائد که باعث از ریشه کنده شدن موها میشود را انجام ندهید. همچنین در طول درمان نیز از کندن موها و اپیلاسیون خودداری شود . 6 هفته قبل از انجام لیزر و در طول درمان فقط از روش تراشیدن موها با تیغ استفاده کنید.

2) یک یا دو روز قبل ناحیه مورد درمان را بوسیله تیغ بتراشید به نحوی که تنها یک میلیمتر از نوک مو از سطح پوست بیرون باشد.

3) اگر رنگ پوست‌ شما خیلی تیره باشد ، بهتراست قبل از انجام لیزر موهای زائد با مشورت پزشک‌ تان از ترکیبات بی‌رنگ‌ کننده و لایه بردار پوست مثل هیدروکینون و ترتینوئین استفاده کنید . میتوانید از کرمهای روشن کننده نیز استفاده کنید تا نتیجه مطلوبتری بگیرید.

4) به مدت 4 -6 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید پوست بدن و یا صورت خود را با دستگاه های سولاریوم و یا حمام آفتاب برنزه کرده باشید .در صورتی که پوست شما آفتاب سوخته باشد لیزر موهای زائد برای شما امکان پذیر نخواهد بود و شما باید انجام آن را به تاخیر بیندازید. اگر قبلا برنزه کرده اید باید صبر کند تا آثار آن به طورکامل از بین برود.

اگر فرد تازه برنزه کرده باشد و اثر آن هنوز بر روی پوست او باشد ، انجام لیزر منجر به ایجاد تاول و سوختگی های پوستی در ناحیه لیزر شده ، می شود. به همین دلیل بهتر است افرادی که می خواهند لیزر انجام دهند به مدت 4-6 هفته در معرض نور مستقیم آفتاب آن هم طولانی مدت قرار نگیرد.

5) روزی که برای انجام لیزر به مطب میروید ،نباید هیچ کرم ویا آرایشی روی پوستتان باشد و منطقه مورد درمان باید کاملا شسته و تمیز باشد. از عطر و یا خوشبو کننده در محلی که لیزر انجام میشود ، استفاده نکنید.

6) اگر سابقه تبخال دارید مصرف آسایکلوویر را شروع کنید.

7) چند هفته قبل از انجام لیزر از تزریق کلوژن جهت جوانسازی اجتناب نمایید.

8) هنگام انجام لیرز حتما باید از چشم بند محافظ روی چشم خود استفاده کنید که البته این چشم بند توسط پزشک مربوطه در مطب در اختیار شما قرار داده خواهد شد این کار به منظور جلوگیری از آسیب قرنیه یا شبکیه چشم شما انجام میشود.

9) در هنگام انجام لیزر از ژل سرد یا ابزار سرد کننده مخصوص جهت محافظت از لایه های خارجی پوست استفاده میشود این کار موجب تسهیل نفوذ نور لیزر به درون پوست شما شده و نیز باعث از بین رفتن گرمای ایجاد شده درسطح پوست شما میشود.

10) برخی از افراد ممکن است که نسبت به لیزر حساسیت داشته باشند. به همین دلیل میتوانید از پزشک مطب بخواهید تا قبل از شروع لیزر موهای زائد ، تست لیزر را برایتان انجام دهد. بدین صورت که قسمتی از بدن فرد را لیزر می کند و به مدت یک هفته این قسمت را بررسی می کند و در صورتیکه مشکلی وجود نداشت لیزرموهای زائد را شروع می کند .

بنابر این نیاز است که قبل از اقدام به لیزر موهای زائد در این زمینه با پزشک متخصص مشاوره ای داشته باشید و سپس در این خصوص تصمیم بگیرید.

کلینیک لیزر و زیبایی رها

کلینیک لیزر رها با استفاده از کادر مجرب پزشکی و با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا اقدام به ارائه خدمات زیبایی به شما عزیزان نموده است.برخی از خدمات ما عبارتند از:

لیزر موهای زائد ، پاکسازی پوست ، جوانسازی پوست

برای مشاوره و تعیین وقت می توانید با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :02126701969

ساعت کار مرکز: هر روز ساعت 10 تا 19 ( غیر از تعطیلات رسمی )

.

لینک های مرتبط : لیزر موهای زائد بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ، لیزر موهای زائد صورت ، لیزر موهای زائد زیر بغل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی